Heart-ers ✿

Wednesday, July 4

Great Ho Ho Ho Ho Holiday !

Photobucket
Maaf, lama nya tak update, Okay ni nak update ni.

Hai semua, tak sangka betul pejam celik pejam celik. Dah habis dah sebulan lebih aku cuti sem kali ni. Harini aku dah nak balik. Esok pulak aku dah daftar untuk Semester 3. Fuyoohh, dah semester 3. Cepat betul ye. Cakap pasal sem 3. Result semester 2 aku sangat kelakar sebab sebijik 2 bijik 3 bijik dengan result semester 1 dulu. Hahha. Aku bersyukur sangat.

Nak cerita pasal cuti cuti aku ni. Aku rasa cuti aku sepanjang sebulan 2 minggu ni. Sangat lah bermakna dan seronok. This is what we called Hohohoholiday ! haha Aku boleh di katakan setiap minggu keluar buang duit. Nasib baik ramai kawan yang memahami. Hahaha. Kadang2 keluar sebab dah lama tak jumpa kawan2. Terasa retiss pula bila orang ni nak jumpa. orang ni ajak keluar. haha *riak* muahaha. Aku sebenarnya, kalau dah lama tak menaip Otak jadi blank. Walau apa pun. Disebabkan aku tak tahu nak tulis apa lagi. Tak tahu nak gambarkan seronoknya aku masa cuti ni macam mana. Marilah kita tengok gambar dan gambar dan gambar :D

Si Cenit ni lah yang buat cuti saya bahagia sangat .
Saya akan rindu awak cenit. Kakak syg adik ;')

Ini Ali. Aku nak ucap terima kasih banyak2 kat Ali ni
sebab dia sanggup datang T6 amik aku. Terima kasih ye Ali.
Selalu keluar dengan dia ni lah. Budak tak reti penat membebel -..-''

Ini IC lama. Aku pergi buat IC baru.
Hmm. muka buruk gila. Aku lebih sayang IC lama ni :(

Nazira Ali Aku. Kitorang kalau keluar tak pernah tak semput kalau ketawa.:DD

Ini masa GetUp Kluang Yang JOHO datang. Buat gempak tu. huhu
Ini ada Nabilla Fattin aka Senah Glamour.
Dia dari Moscow, Rusia taw. Turun kluang semata2 nk jumpa kami.
hihihi. 

Ini lah bestfriend saya dari Sabah. Tak2 dia study kat Sabah. hihi
Tahun ini adalah tahun ke10 kami menjalinkan persahabatan.
Saya sayang dia :*

Ini saya. Saya dah sem 3. Bai.

Rasa berat hati sangat nak tinggalkan Kluang. Sebab lepasni aku akan jarang jarang balik Kluang. Kalau balik pun tak de lah nak jumpa dioranng2 lagi. Yang paling sedih adalah. Nak berpisah dengan Si cenit. Hmm :'( Aku kalau main2 dengan dia nanti aku boleh menangis tau.. Dia tu macam faham je. Kadang2 aku wonder jugak. Dia tu kucing ke manusia. Hmm. Tak apelah. Sedih je. Tapi perasaan tak sabar nak jumpa member kat kolej pun bada juga. Hmm

Baik lah rakan2 Saya undur diri. Ada umur yang panjang kita ketemu lagi. hihi

Awak apa khabar? Saya dah lama tak dengar cerita awak. Awak jangan risau, saya dah move on.
Saya masih lagi dalam usaha nak lupakan semua. Saya harap awak macam tu. 
Awak doakan kejayaan saya ye. Saya rindu awak. 
Saya tak boleh tipu perasaan saya.
bai awak.

No comments: