Heart-ers ✿

Sunday, March 10

Lejen Press - I am LEJEN.

Entry promote dengan penuh ikhlas tanpa diminta.

Hai semua, oh ye, Assalammualaikum. Aku tak tahu siapa yang jawab salam aku, tapi beri salam dah jadi kebiasaan sebagai permulaan bicara.

Apa bende lejen press? Bagi yang dah tahu tahniah lah, bagi yang tak tahu. Lejen press ni Publisher bagi karya karya novel untul penulis indie dan antara novel yang diorang publish adalah Awek Chuck Taylor, Lelaki Eksistensial, Ketakutan, DAN BANYAK LAGI. Baca lah detail pasal lejen press kat blog diorang k. KLIK SINI. LEJEN PRESS .

Hasil pembelian yang tidak di sesali.
Apa? Novel? Ohh, Jujur kalam berbicara dan jari melahirkan rasa. Im the type yang tak boleh bla dengan novel novel cinta. Yes, since sekolah lagi pun. Tak bermakna aku tak dengar lagu cinta, atau pun tengok movie2 cinta. Yang aku cuba sampaikan aku tak boleh nak fokus untuk jangka masa yang lama. Lagi lagi novel. Oh ye, sama jugak perginya dengan drama bersiri, apa tang lagi yang memerlukan fokus. Aku ada roomate, ohh bukan roommate aku je, ramai kawan aku yang gila novel. Diorang boleh layan novel dengan tekun. Aku tahu ramai macam tu. Orang macam ni kita panggil dia 'kaki novel'

Dan, aku tahu ramai jugak orang yang macam aku. Yang tak boleh masuk bab bab novel ni. Dengan berbesar hatinya, aku syorkan korang baca buku buku or novel novel dari Lejen Press. Entah mana datang kekuatan aku, nak baca novel. Then, orang kata. Tak cuba tak tahu. Malah lebih tepat, Tak kenal maka tak cinta. Aku cuba baca dengan Awek Chuck Taylor. Mengisah kan cerita watak yang bernama Hafiz dan berdasarkan hidup realitinya. and its so awesome. Awesome ngat ! So, why not korang cuba baca kan?

Mungkin sebelum habis sem 4 ni, ini entry yang last. Dengar cakap aku, baca novel lejen press. haha. Okay. bye semua. Semoga Allah memberkati kalian. ;)

Pleasure follow them on twitter LEJEN PRESS.
Diana A.
Rumahku Manis
5:00 pm 10/3/2013

No comments: