Heart-ers ✿

Sunday, March 25

Happy Birthday : Nur Nabilah Dayana my Lovely buddy

Photobucket
 
HAPPY BIRTHDAY BEL BEL ! 
Hai awak. Ye awak yang nama Nur Nabilah Dayana tu. hehe. Selamat hari jadi yang ke 19. Saya doakan awak sentiasa dimurahkan rezeki dan di kelilingi dengan orang2 tersayang. Ye termasuk saya. hehe. Saya harap kita ni yang dulu Ex-student STK akan jadi pemegang sijil Diploma Logistic yang berjaya satu hari kelak! Kita boleh. Sep sikit tangan. hihi. Eh, saya serius ni. Jangan ketawa. Senyum pun jangan. Serius. okay, bagus. :D

Awak, dulu kita pernah satu dorm. Walaupun, kita tak berapa rapat dulu. Tapi dapat jadi budak satu sekolah dengan awak dekat KPM ni pun dah buat saya bahagia. Hehe. dan sekarang awak lah kakak, mak, dan juga nenek saya. hehe. Sebab awak ni kadang2 kuat membebel. Nama awak pun bel bel. :D haha. Tak tak saya gurau je. Jangan curi seluar dalam saya. tiba tiba -.-''

Bella, terima kasih sebab sudi jadi kawan baik saya. Saya takkan lupa apa yang awak pernah buat utk saya. Dulu, masa kita sama2 kerja kat Gintell, kerja kat parkson. Sama2 dengan paten, dengan ain Azue sekali. Best kan? Lepastu, masa saya demam kat rumah sewa flat tu. Saya demam panas. Saya rasa tu demam paling teruk dan paling panas kot. Awak yang tolong bangun pagi2 buta ambik kain basah letak kat kepala saya. Saya tak boleh bangun langsung. Masa tu saya cuma ingat mama saya je. Tapi mama takde, awak yang gantikan mama saya. Saya terharu sangat. Terima kasih awak.

sweet <3
Awak dengan awak punya gemok.

Dan juga jadi motivator saat saya frust dengan dia. Terima kasih lagi sekali awak.

Okaylah, dah la saya pinjam broadband awak. Haha. by the way, Malam birthday awak tu saya dan budak2 ni memang komplot tak nak wish birthday awak sebab nak buat surprise masa seminar nanti. Tak sangka pulak awak nangis sebab takde orang nak wish. Hehe. kalau saya pun saya sedih. Serba salah saya di buatnya. Tapi lakonan saya hebatkan? Tertipu awak. hahaha. padan muka.

Okay2, akhir kata. Selamat hari lahir yang ke 19. Saya sayang awak. Sayang sangat2 sebagai kawan saya yang paling baik ;) Saaaaaaaaaaaaaaaaaaayaaaaaaaaaaaanggggg awaaakkk. Mmmuahh sikit ;*

Saya dgn nabilah ni memang cakap awak-saya. Tak boleh ubah dah :D haha.
Kesian dia. Malam nya tu, dia kena simbah dengan air sabun + nasi basi+sup ayam+sambal. Hamek kau!


No comments: