Heart-ers ✿

Wednesday, April 9

At the end.

Hai korang. Hai. Hai Hai.

Aku dah habis practical. Hip hip hip horeey. haha. Suka sangat tak tu,

Okay sebenarnya bila dah habis baru rasa 3 bulan tu berlalu dengan pantas. Bila bulan pertama dengan kedua tu memang rasa lama sangat sebab hari hari menghitung hari. detik demi detik. Saat berlalu. Tuppp dah bulan ketiga. Kau baca tuppp tu biar lama sikit. sebab itu macam sound effect. kah!

Niat dalam hati memang nak cerita panjang panjang. Tapi aku cuba sedaya upaya. Ni akak nak pesan lah sepanjang practical ni kalau orang cari pasal dengan hang. Hang diam jaaaaa. Hang tu budak practical. Adatlah dunia ni kalau ada yang memijak. Nak melawan pun tak guna. Tapi kalau dia macam melampau sangat. Bangkitlah bro. Jangan jadi bodoh. Aku cakap ni pun bukan sebab ada pengalaman pun. Alhamdulillah semua baik baik. Hahaha Cuma bagi pesanan jaa.

Seminggu terakhir kat sana memang rasa disayangi. Mmang banyak pula kerja tiba tiba. Nampak. macam tetiba je kan orang perasan keujudan aku dengan bella. Baru orang perasan aku ni ada function kat situ. Baru lah masing masing nak kongsi pengalaman nak mengorek rahsia sedikit demi sedikit. Dan barulah nak tukar no phone. nak rapat rapat. Ohhh sangat.. hahahaha

Tapi tak cakaplah sebelum ni diorang tak layan kitorang dengan baik. Tapi macam bertambah bila tinggal minggu terakhir. Rindu pulak haih. Mana taknya. Dalam seminggu terakhir tu boleh dikatakan hari hari di belanja makan oleh akak akak sana. Ilmu yang diberikan pun semakin banyak. Kau bayangkan aku belajar semua sistem dalam amsa seminggu. Sebab takut aku tak dapat apa apa ilmu sepanjang practical. Sebelum ni takdepun kisah.. hmmmmm.

Kita kat mana mana pun ada kenangan pahit manis. Yang pahit pahit tu malaslah nak kongsi. Simpan buat pedoman sudahlah ye dak? Simpan kemas kemas dalam hati. Ada hari kita buang. yeay.

Dah tu sempat jugak aku mengisi masa lapang aku kat sana dengan membuat report. Alhamdulillah takdelah susah hati sgt tengok report sekarang yg nak kena hantar dua minggu lagi. Tapi sejak habis practical minggu lepas memang tak sentuh lagi pun haha. Just in time broo. Hahaha. Okay meh jamu mata.
Customer Service and Logistic Department, Synthomer Kluang :)

Aku tak acah acah. Aku memang tengah buat kerja. Serius.Ni lah office utk 3 bulan. 

Ini Pantry harian dan tempat duduk favorite. Selalu bawak bekal. Dah nak habis baru rajin ke kantin. 

Muka kena buli. 2 minggu terakhir kena buli.
Tapi aku redha. Haha. 

Lepas kena buli. Diorang belnja makan.haha

Favorite kakak. dekat sana. Miss her.

Berakhir dengan jayanya.

Tempat kita. Hew hew. Duduk sebelah mesin potostat kau. Tak pernah lagi dengar dia bergerak sendiri. Alhamdulillah.

Computer berjasa yang bagi aku peluang buat report. Maseh.
Okay lah. Tak sabar nak jumpa kesayangan. Tak sabar nak jumpa kawan kawan. Kawan kolej yang sengal abadi.hahahaha. Kbye.

No comments: